sobota, 17 sierpnia 2013

Candy "Rozalia w ogrodzie" / "Rosalie in the garden" giveaway

Kochani, z okazji premiery nowej kolekcji "Rozalia w ogrodzie" mamy przyjemność ogłosić CANDY!!!
Because of the premiere our newest Rosalie in the garden collection 
we have a great pleasure to announce the worldwide giveaway!!!


Oto zasady udziału  w zabawie:

1. Umieść  podlinkowane logo imprezy na pasku bocznym  swojego bloga 
2. Dodaj post z informacją o konkursie wraz z logo i linkiem na własnym blogu 
3.Podlinkuj swój post za pomocą inlinkz.com poniżej 
w terminie 
17-31 sierpnia 2013
4.  Zostań obserwatorem bloga studio75pl.blogspot.com (jeśli nim nie jesteś)

"Rosalie in the garden" giveaway rules: 

1. Create a blog post and sidebar information with link to our giveaway

2.Entry the link to your post using inlinkz tool
3.You can leave a comment with few words about this collection, it will be nice to know your opinion
4. Follow our blog
Na każde 100 zgłoszeń mamy jeden zestaw papierów!!! Im więcej zgłoszeń tym wiećej zestawów do zgarnięcia. Prosimy nie dublować zgłoszeń, każda osoba może wziąć idział w zabawie jeden raz
Ogłoszenie wyników 5 września 2013 
The winner will be announced on 5th September 2013





63 komentarze :

  1. Jestem pierwsza, piękna kolekcja papieru :)romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. I love this vintage style collection, so sweet and beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam być "strzałem w 10".... ale załapałam się na "pechową 13" :) mam nadzieję, że wbrew przesądom będzie to mój szczęśliwy numerek ;) trzymam kciuki za siebie, bo papierki są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające te delikatne bramy z kwiatami i murek :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. super! Daaawno nic neie wygrałam więc może się uda:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tej kolekcji :) Piękne papierki

    OdpowiedzUsuń
  7. Murek, drewno, pismo, czego chcieć więcej... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow the new collection looks really beautiful.
    Hugs and greetings
    Angela

    OdpowiedzUsuń
  9. Das sind sehr, sehr schöne Papiere, ich ware meine Chance sie zu gewinnen.
    Ich verlinke in der Sidebar und als Verfolger trage ich mich auch ein.
    L.G.KarinNettchen

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW, thanks a lot for this fbulous giveaway! I do love your paper, its stunning!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczna kolekcja, bardzo romantyczna i stylowa, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna, romantyczna kolekcja! Ustawiłam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you for the candy! The paper looks gorgeous!I'd love to try it!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne wzory takie delikatne i romantyczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne papiery, ja również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała kolekcja, rozmarzona, muśnięta słońcem...

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne te papiery, ja też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. So delece! it is not possible to come pass away without taking a chance to win!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dołączam z przyjemnością, a w dodatku z nadzieją ,że jako pięćsetny obserwator będę miała szczęście. Może to fart?!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna kolekcja papierów :) http://olenkaja.blogspot.com/2013/08/rozalia-w-ogrodzie.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak delikatnie i romantycznie w ogrodzie Rozalii, że tylko na ach... i och... mogę się zdobyć:-) Naprawdę ujmująca kolekcja.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. kurcze, bylam 41, ale dopiero dzis zobaczylam, ze link mial byc do posta o candy a nie do bloga....hmm.zapisalam sie 2 raz, poprawnie, ale daloby sie zachowac moj 41 numer? :X czuje ze moglby mi przyniesc szczescie...:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Очень очень красивая бумага!Мне очень понравилась!Спасибо за возможность испробовать её!

    OdpowiedzUsuń
  24. Such a beautiful collection! I just received your Sweet Home collection, and if it is anything to go by, this one will be just as stunning!

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna kolekcja, taka dla mnie - romantyczna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. prze-prze-przepiękna kolekcja :) aż chciałbo by sie sie tak bardzo mocno zostać wylosowanym szczęśliwcem :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała kolekcja....i ja staję w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  28. WITAM serdecznie!!!Kocham róże, kocham delikatnośc, kocham elegancje...dlatego...marzą mi się te wspaniałe papierki, cudne, delikatne, tak piękne jak róże...Mogę być taką Rozalią...w ogrodzie, pełnym róż...Czy spełnicie moje marzenie ?:))
    Obserwuje, poscik na moim blogu, Na pasku bocznym banerek!

    http://kleksowy.blogspot.com/2013/08/jesli-kochacie-roze.html

    I trzymam kciuki!

    I pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. No to staję sobie w ogoneczku po te cudne różyczki. Chyba skradną moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  30. Melduję się jako 111! :)))
    Piękne papiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka cudna papierkowa kolekcja .... marzenie :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam nadzieję, że mi szczęście dopisze, bo do wygrania jest na prawdę piękny zestaw papierów :) Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolekcja jest niesamowicie piękna...wprost idealna :)zakochałam się i z chęcią ją przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Чудесная коллекция, прекрасные нежные тона в рисунках цветов. И еще я в восторге от бумаги с рисунком досок и кирпича! Спасибо авторам за труд.

    OdpowiedzUsuń
  35. Papiery śliczne ;) Z chęcią wezmę udział, a nóż się uda i będę miała miły prezent na urodziny, które wypadają w dniu ogłoszenia wyników ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniała kolekcja:) Chętnie się zapisuję:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  37. I love the pretty gates and soft tone colours!! But what I like best are the flowerclusters.....such a STUNNING collection.
    Thank you for a chance to win....I will be keeping my fingers so crossed xxx Amy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. delikatne i romantyczne papiery, fajne do prac vintage

    OdpowiedzUsuń
  39. ostatnia, ale... może ostatni będą pierwszymi :)

    OdpowiedzUsuń
  40. a może ja będę ostatnia hi może się załapię na szczęście

    OdpowiedzUsuń
  41. I guess I missed the winner(((

    OdpowiedzUsuń
  42. I think I missed it too. Could you give us a link to the post of a cnsy winner pls?

    OdpowiedzUsuń
  43. Girls, we announce the winner today, at 6.00 p.m. CEST. Please forgive delete ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. ogłoszenie wyników już było???...gdzie?

    OdpowiedzUsuń