wtorek, 14 lipca 2015

'Happy' Notebook by Helen - using Splash it! Collection!



Witam! 
Tu  HELEN ponownie. Dziś chciałabym się podzielić z Wami jednym z projektów, który powstał  podczas ostatniego weekendu. 
Uwielbiam kupować notesy, jednak w tym roku korzystam z jednego dużego planera zamiast kilku mniejszych. 

Hi everyone!  HELEN back again here today with you to share a little project with you that I created over the weekend.
I love to buy notebooks but this year I have been using the ONE big planner instead so I have quite a few nearly new
 notebooks with just a couple of pages used!




Użyłam przecudnej kolekcji Splah it! ,którą ozobiłam przednią i tylną okładkę. Notes zamierzam podarować jako świąteczny prezent. Tak, przygotwuję się do świąt bardzo wcześnie w tym roku!

I used the lovely new Splash it! This collection decorate the front & back of this book so that I can give it away
 as a Christmas gift. Yes I am preparing early this year!!  





Papiery z tej kolekcji mają świetne, różnokolorowe chlapania. Ponieważ uwielbiam chlapania tuszami, zdecydowałam się dodać kilka dodatkowych !
These papers have some lovely splashes of color on them already but
 because I love playing with inks and added some more as well !!


Użyłam papierów - bazowego Splash it! 01 oraz Splash it! 05

I used Base paper Splash it! 01 & 7 x 12 "double-sided

Splash it 01


Splash it 05


Nie zapomnijcie wziąć udziału w naszym wyzwaniu#7 z motylem. 
Szczegóły znajdziecie tutaj! 
Czekamy na Was!

Do not forget we have a fun challenge going on at the moment, 
to use in BUTTERFLIES on your project.  See it HERE &
try to play along! We would love you is join us !!




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz